فروش فوری ضایعات عدس

فروش فوری ضایعات عدس

فروش فوری ضایعات عدس بعنوان یکی از خوراک های مناسب برای طیور می باشد. ترکیبات ضایعات چیست و چگونه می توان بهترین نوع آن را تهیه نمود؟

فروش ضایعات بصورت فوری چه مزایایی برای خریداران این محصول دارد؟

فروش فوری ضایعات عدس

فروش فوری به خریداران این امکان را می دهد تا بصورت تازه محصولات خود را تهیه نمایند و انبار های خود را برای محصولاتی که امکان خرید فوری آن ها وجود ندارد خالی نمایند. مثال بارز این امر تهیه نهاده ها مانند ضایعات لپه،ضایعات لوبیا و … می باشد.ضایعات موجود از یکی بهترین محصولات مورد نیاز طیور تهیه شده است و برای انواع طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

ضایعات عدس شامل عدس های لپه شده. عدس های شکسته و عدس هاس چروکیده. عدس های بار کهنه که غیر قابل استفاده هستند می باشد / این عدس ها را که برای موارد انسانی قابل استفاده نیستند با قیمت های بسیار پایین تری در بازار برای خوراک دام عرضه میکنند و در مواردی این محصول را همراه با دیگر نهاده های دامی در کارخانه های خوراک دام تزکیب کرده و خوراک اماده برای دام و طیور آماده می کتتد .

برای اطلاع از قیمت این محصولات و سایر محصولات مورد نیاز خود، به صورت آنلاین و روزانه با ما در ارتباط باشید. در همین راستا عضو کانال تلگرامی این مرکز شوید و با مرکز فروش بازرگانی فاتک تماس حاصل فرمایید.

مجموعه بازرگانی فاتک در زمینه خوراک انسانی فعال می باشد از این رو در مواردی که عدس ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست داده و قابلیت فروش به عنوان حبوبات  خوراک انسانی را نداشته باشد در اختیار دامداران . مرغداران و کارخانه های تولید خوراک دام قرار می دهدو همانطور که می دانید عدس سرشار از مواد معدنی و فسفر است از این رو این محصول برای خوراک طیور نیز بسیار مغذی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *