فروش عدس در تهران

فروش عدس در تهران

فروش عدس در تهران موجب گردیده است تا مشتریانی که در شهرستان ها در حوزه ی عمده فروشی فعالیت دارند،بتوانند این محصول را با قیمت کف بازار مولوی خریداری نمایند.

فروش عدس در تهران

این مجموعه حجم بالایی از عدس ساسکن درجه یک کانادایی را در انبار واقع در شمس آباد و همچنین حجم بالایی نزدیک ۴۰۰ تن در انبار شور آباد موجود دارد.در همین راستا مجموعه ما به صورت روزانه پذیرای سفارش مشتریان از تمامی نقاط کشور می باشد‌.همراهی شما عزیزان محترم با ما می تواند راهی جهت کاهش قیمت ها در بازار و همچنین کاهش واسطه ها در این بین باشد.

این مجموعه همواره بسته به نیاز بازار ایران،حجم قابل توجهی از انواع عدس کانادایی در سایز های ریز و درشت به کشور واردات می کند.

روش خرید

عدس موجود را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما ثبت و خریداری نمایید.

این بهترین راه برای از بین بردن واسطه ها و همچنین تهیه محصولات با قیمت واقعی و مناسب می باشد.

فروش عدس در تهران در بازرگاني فاتک انجام مي شود و اين عدس ها با قيمت مناسب در اختيار مشتريان گرامي قرار خواهند گرفت. براي آگاهي از قيمت عدس جديد روسي و ساير حبوبات مي توانيد به تلگرام بازرگاني فاتک مراجعه کنيد. همچنين جهت خريد اين نوع عدس و ساير انواع حبوبات مي توانيد از طريق شماره هاي موجود در سايت با کارشناسان ما در اين بازرگاني تماس بگيريد و از مشاوره رايگان نيز بهره  مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *