فروش حبوبات فله بدون واسطه

فروش حبوبات فله بدون واسطه

فروش حبوبات فله ای بدون واسطه باعث ثبات در قیمت آن می شود.اگر حبوبات را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمائید، می توانید شاهد کاهش قیمت محصول خود شوید.

فروش حبوبات فله بدون واسطه

حبوباتی که در بازار ایران وجود دارد اعم از حبوبات داخلی یا وارداتی،به دو دسته فله یا بسته بندی شده تقسیم می شود.حبوبات که نقش ویژه ای در تامین نیازهای بدن دارد و از آنجا که دارای مقدار زیادی پروتئین می باشد می تواند جایگزین خوبی برای گوشت قرمز باشد و مصرف کنندگان می تواند از حبوبات در بسیاری از وعده های غذایی خود استفاده نمایند.حبوبات فله بیشتر در بازارهای عمده به فروش می رسد.

حبوبات انواع مختلفی دارد از جمله: لوبیا(لوبیا سفید،قرمز،سیاه،چشم بلبلی و لوبیا چیتی و…)و عدس(عدس ریز و درشت و عدس سبز، عدس قرمز یا دال عدس و…) و انواع مختلف لپه و هم چنین انواع مختلف ماش که همگی به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسد.مجموعه فاتک حبوبات فروشی خود را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری می کند و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند.محصولات این مرکز از لحاظ کیفیت بر دیگر حبوبات برتری داری دارد و تمام کارکنان این مجموعه از گذشته تاکنون محصولات فروشی خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مشتریان می رساند.http://www.fataktrade.com/

 

 

حبوبات فله با بهترین کیفیت و مرغوبیت در شرکت بازرگانی فاتک بصورت عمده و با قیمت مناسب عرضه میگردند، جهت خرید کافی است اطلاعات تکمیلی را به فروشندگان ما در سراسر ایران بدهید و در کوتاه ترین زمان ممکن بار خود را در آدرس تعیین شده تحویل بگیرید. یادآور میشویم که در خرید اینترنتی شما مستقیما با شخص فروشنده در ارتباط هستید و خرید خود را بدون واسطه انجام میدهید بخاطر همین قیمت ها ارزان تر میباشد.لذا خریداران محترم می تواند به سایت www.fataktrade.com مراجعه نموده و با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشند و محصول خود را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

 

2 thoughts on “فروش حبوبات فله بدون واسطه

  • آگوست 4, 2019 at 4:44 ب.ظ
    Permalink

    سلام. لطفن قیمت کیلویی عدس قرمز. عدس سبز. لوبیا چیتی. نخود. نخود لپه و باقلا رو به ما بگویید تا در صورت به صرفه بودن. سفارش انبوه دهیم

    Reply
    • آگوست 5, 2019 at 11:41 ق.ظ
      Permalink

      سلام.وقت بخیر

      ما به صورت روزانه از طریق کانال تلگرامی قیمت اعلام می کنیم.
      @fataktrade

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *