عدس کانادایی و انواع وارداتی آن

عدس کانادایی و انواع وارداتی آن

عدس یکی از حبوبات مهم است. عمده واردات این محصول به کشور ما از کشورهایی همچون کانادا و روسیه و همچنین تا حدودی قزاقستان می باشد. که اراضی زیادی در سطح این کشورها زیر کشت این محصول رفته است.

عدس کانادایی و انواع وارداتی آن

در حال حاضر بیشترین عدس مورد استفاده در بازار حبوبات ایران، عدس کانادایی و تا حدودی عدس روسی می باشد. که معمولا نوع کانادایی این محصول با مشخصاتی همچون: عدس ساسکن، عدس ویکتوریا، عدس سیمپسون، عدس ایلتا، عدس الحیاه و عدس اخضر و همچنین نمونه های دیگر در سطح کشور پخش و توزیع می گردد. از این بین، عدس ساسکن به صورت کاملا مجزایی در سطح بازار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

در این بین از گذشته تا کنون عدس کانادایی با دو سایز ریز و درشت و در حجم بالایی توسط شرکت های واردکننده معتبری، وارد کشور می شوند که “بازرگانی فاتَک” این افتخار و اعتبار را دارد که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکننده های مطرح در این حوزه می باشد که این محصول را به مشتریان، عمده فروشان و دیگر واسطه ها در این صنف به صورت دست اول به فروش می رساند.

واردات عمده، خرید و فروش عدس کانادایی در بازرگاني فاتک انجام مي شود و اين عدس ها با قيمت مناسب در اختيار مشتريان گرامي قرار خواهند گرفت. براي آگاهي از قيمت عدس کانادایی و ساير حبوبات مي توانيد به تلگرام بازرگاني فاتک مراجعه کنيد. همچنين جهت خريد اين نوع عدس و ساير انواع حبوبات مي توانيد از طريق شماره هاي موجود در سايت با کارشناسان ما در اين بازرگاني تماس بگيريد و از مشاوره رايگان نيز بهره  مند شود.

شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید محصول مورد نظر خود را از بازرگانی فاتک سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که هستید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *