شرکت فروش لپه ریز اتیوپی آذر شهر

قیمت لپه نیشابوری

شرکت فروش لپه ریز اتیوپی آذر شهر را می شناسید ؟ آیا شناختی نسبت به لپه ریز اتیوپی دارید ؟ تا کنون از آن استفاده کرده و سطح کیفیتی آن را دیده اید ؟ از شرکت ما این محصول را تهیه کرده اید ؟

شرکت فروش لپه ریز اتیوپی

باید بدانید آذر شهر به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و تامین کننده لپه در ایران شناخته شده است . به دلیل وجود کارخانجات بیشماری که در این شهر تولید لپه را انجام می دهند نیاز داخلی کشور به این محصول تا حد زیادی تامین شده است . شایان ذکر است که لپه تولید شده در این شهر دارای کیفیت بی نظیری است . همچنین این شهر بزرگ ترین بازار خرید و فروش لپه را نیز به خود اختصاص داده است . تقریبا ۹۵% لپه مورد نیاز کشور در این شهر تولید و عرضه می شود . به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت لپه تولید شده در این شهر سالیانه حجم بالایی به کشور های همسایه صادر می شود .

لپه آذر شهر در بسته بندی های ۳۰ کیلو گرمی در بازار به فروش می رسد . لپه آذر شهر دارای سایز و کیفیت های متفاوتی است . در حال حاظر شرکت فاتک لپه آذر شهر را در بسته بندی های ۳۰ کیلوگرمی ، با کیفیت و تنوع بسیار بالا ، با بسته بندی متناسب با سلیقه ی خریداران و در سراسر کشور عرضه می کند .

تمامی خریداران عزیز که قصد خرید لپه آذر شهر را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده دارند در تمامی روز های کاری می توانند از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس بگیرند . خریدارانی که محصولات مورد نیاز خود را برای صنف های خرید و فروش در بازار داخلی ، شرکت های بسته بندی در وزن های مختلف و حتی عزیزانی که قصد صادر کردن این محصول را دارند برای اطلاع بیشتر از قیمت های روز این محصول با قسمت فروش شرکت تماس بگیرند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *