شرکت فروش عدس ریز کانادایی بار نو ساسکن

شرکت فروش عدس ریز کانادایی بار نو ساسکن

شرکت فروش عدس ریز کانادایی با توجه به میزان مصرف این محصول در بازار داخلی و همچنین موارد مصرف این محصول،همواره حجم بالایی از این محصول را به ایران واردات می کند.

شرکت فروش عدس ریز کانادایی

در سطح بازار حبوبات ایران،همواره انواع مختلفی از عدس اعم از عدس ریز با تنوع بسیار بالا موجود می باشد.تنوع بالای این محصول دسترسی خریداران به این محصول با قیمت رقابتی را محیا ساخته است.اگر بخواهیم نگاهی به نمونه های موجود در بازار داخلی داشته باشیم می توانیم به انواع مارک های مختلف کانادایی این محصول اشاره کنیم.

بیشترین عدس موجود با کیفیت بالا در بازار ایران مربوط به عدس کانادایی می باشد.در بازار ایران عدس ریز و درشت کانادایی به وفور یافت می شود.اما در این بین عدس ریز ساسکن،عدس ریز ویکتوریا،عدس ریز سیمسون کانادایی و … بیشترین میزان خرید و فروش را به خود اختصاص داده است.

عدس کانادایی معیار بسیار مناسبی در سایز بندی،یکدست بودن ، پخت و پز و … را دارا می باشد.این محصول که در بسته بندی های ۴۵ کیلوگرمی و در کیسه های سبز رنگ با مارک خاص در بازار داخلی خرید و فروش می شود همواره به عنوان محصولی شناخته شده و مورد قبول مصرف کنندگان نیز می باشد.این محصول دارای طعم بسیار خوبی می باشد.به همین دلیل امروزه این محصول را می توانید در اکثر فروشگاه های سطح کشور تامین نمایید.

نمایندگی فروش عدس کانادایی

همانطور که مطلع هستید عدس کانادایی توسط شرکت های مختلفی به کشور ما واردات می گردد.همین شرکت های واردکننده برای فروش و توزیع این محصول در سطح شهرستان های،نمایندگی های وابسته به خود را دارد‌.شرکت بازرگانی از جمله شرکت هایی می باشد که این محصول را از طریق نمایندگی های وابسته به خود به تمامی نقاط کشور عرضه می نماید.مجموعه ما از گذشته تا کنون این محصول بی نظیر را به اکثر نقاط کشور در کمترین زمان ممکن ارسال نموده است.

شرکت فروش عدس ریز کانادایی

🔸 انواع عدس ریز موجود

عدس ریز کانادایی
عدس ریز قزاق
عدس ریز روسی

“جهت خریدی مطمئن و به صرفه حتما با ما در ارتباط باشید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *