خرید و فروش لوبیا قرمز ایرانی در سال ۹۹

خرید لوبیا قرمز خارجی و روش تشخیص آن از لوبیا ایرانی

خرید و فروش لوبیا قرمز ایرانی در سال ۹۹ چگونه انجام می گیرد؟ آیا شناختی نسبت به انواع مختلف لوبیا قرمز دارید ؟ آیا می دانید هر کدام از انواع مختلف این محصول دارای کیفیت های متفاوتی است ؟ آیا می دانید لوبیا قرمز های تولید داخل کشور ( خمین ، زنجان ، اراک و … ) به دلیل کیفیت بسیار بالا و مرغوبی که دارند از آن ها به عنوان محصولات صادراتی نیز استفاده می شود ؟

خرید و فروش لوبیا قرمز

لوبیا قرمز که شامل انواع لوبیا قرمز داخلی و وارداتی است در بین خانواده ی لوبیا ها دارای فروش بالایی است . در بازار ایران ۳ نوع لوبیا قرمز موجود است : ۱– لوبیا قرمز ایرانی   ۲- لوبیا قرمز اتیوپی   ۳- لوبیا قرمز قرقیزی

هر کدام از انواع مختلف نام برده شده دارای کیفیت های مختلفی هستند . وجه تمایز لوبیا قرمز اتیوپی نسبت به لوبیا قرمز ایرانی و قرقیزی ریز بودن دانه های آن است . لوبیا قرمز قرقیز نیز نسبت به لوبیا قرمز ایرانی دانه های درشت تری دارد . در ظاهر لوبیا قرمز ایرانی و لوبیا قرمز قرقیز شباهت بسیاری بهم دارد اما دانه های لوبیا قرمز قرقیز نسبت به دانه های لوبیا قرمز ایرانی یکدست تر است .

این نوع لوبیا در ایران بازار فروش خوبی دارد . البته ایران خود یکی از تولید کننده های این نوع از لوبیا می باشد . این نوع از لوبیا به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد خواهان زیادی دارد . این نوع  از لوبیا در مقایسه با سایر حبوبات قیمت مناسب تر و مزایای بیشتری دارد .

مشتریان عزیزی که قصد خرید لوبیا قرمز را دارند با همراهی مجموعه ما می توانند بهترین نوع این محصول را با مناسب ترین قیمت روز تهیه نمایند . از آن جایی که قیمت مناسب و کیفیت بالا اولین ملاک خرید محصولات می باشد می توانید با عضو شدن در کانال تلگرامی ما هر روزه از قیمت های انواع مختلف حبوبات مطلع شوید .

برای خرید محصولات مورد نیاز خود با مجموعه بازرگانی فاتک در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *