خرید فروش نخود کرمانشاهی

خرید فروش نخود کرمانشاهی

خرید فروش نخود کرمانشاهی عمدتا به صورت عمده انجام می گیرد. نخود کرمانشاهی معمولا دارای سایزهای مختلف و قیمت های متفاوت می باشد ،لذا خریداران برای اطلاع از قیمت این محصول باید با فروشندگان آن صحبت داشته باشند.

خرید فروش نخود کرمانشاهی

خرید فروش نخود کرمانشاهی عمدتا به صورت عمده انجام می گیرد.این محصول در شهرهای کرمانشاه و لرستان تولید چشم گیری دارد. کرمانشاه با رتبه اول تولید نخود در کشور، می تواند مکان مناسبی برای صادرات این محصول به کشورهای خارجی باشد. البته مصرف این محصول در داخل کشور نیز مصرف چشم گیری دارد. قیمت فروش نخود کرمانشاهی در فصل برداشت اصلا مشخص نیست و باید چند هفته از برداشت بگذرد تا نرخ دقیق مشخص شود.البته باحمایت دولت و بخش های دیگر میتوان تولید این محصول را به قدری افزایش دهیم  که در رنکینگ جهانی رتبه ی خوبی را به دست آوریم،البته آمارهایی که در سال۲۰۰۸ ازسازمان فائو گزارش شد و امتیاز فوق العاده ای که نصیب کشورمان شد این بود که ما در بخش تولید نخود در رتبه ی هفتم قرار داریم.

در تجارت حبوبات یکی از مهمترین مسائلی که برای تجار بزرگ حائز اهمیت میباشد، مسئله صادرات است، ما اگر بتوانیم صادرات این محصول گسترش دهیم و کیفیت آن راهمچنان در سطح نگه داریم می توانیم نظر خیلی از خریداران خارجی را نسبت به این محصول جلب کنیم تا صادرات این به نحو احسن انجام گیرد.خرید فروش نخود کرمانشاهی

این سایت یکی از فروشندگان مستقیم نخود کرمانشاهی و لرستانی است که محصول را پس از برداشت مستقیما به دست خریداران عمده میرساند. خریداران می توانند برای تهیه این محصول به صورت عمده به شماره تماس های موجود در این سایت مراجعه نمایند و محصول مورد نظر خود در اسرع وقت تحویل بگیرند.

نحوه ی خرید

🔸 جهت خرید انواع مختلفی نخود از جمله:نخود دوخان ، نخود سه خان ، نخود تک خان و همچنین نخود ریز مناسب برای تهیه لپه و فلافلی حتما با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *