اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها

اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها

شرکت تولیدی بازرگانی فاتَک جهت پیشبرد اهداف خود اقدام به اعطای نمایندگی به کلیه استان ها و شهرستان های سرار کشور به صورت یکپارچه نموده است.

اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها

شرکت تولیدی بازرگانی فاتَک با بیشترین تعداد محصول (انواع و ارقام حبوبات) در ایران در سراسر کشور نمایندگی پخش می پذیرد.

حبوبات داخلی و وارداتی

در هر شهرستان فقط یک نمایندگی اعطا میشود  پس… جهت تکمیل نمایندگی های فروش برای شروع، لطفا هرچه سریعتر با ما در ارتباط باشید.

دفتر مدیریت:
۰۲۱۴۷۶۲۹۵۸۸
مدیرفروش:
۰۹۱۹۷۲۳۴۲۲۹ شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۹ شب
مشاهده اطلاعات بیشتر:www.fataktrade.com
ایمیل:fataktrade@gmail.com

محصولات تولیدی این مجموعه در حال حاضر انواع حبوبات داخلی و وارداتی اعم از (عدس ریز و درشت، لوبیا، لپه، نخود، ماش، دال عدس،) می باشد. که تنوع آنها بالغ بر ده قلم می باشد. کلیه نمایندگان وابسته به این مجموعه به طور یکپارچه تحت حمایت های تامینی محصولات با گرید های مختلف قرار می گیرند. از واجدین شرایط به جهت انجام مذاکرات ابتدایی دعوت به عمل می آید.

اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها در بازرگاني فاتک انجام مي شود. حبوبات در شرکت بازرگانی فاتک با قيمت مناسب در اختيار مشتريان گرامي قرار خواهند گرفت. براي آگاهي از قيمت انواع مختلف حبوبات مي توانيد به تلگرام بازرگاني فاتک مراجعه کنيد. همچنين جهت خريد انواع حبوبات مي توانيد از طريق شماره هاي موجود در سايت با کارشناسان ما در اين بازرگاني تماس بگيريد و از مشاوره رايگان نيز بهره  مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *