اطلاع از لیست قیمت حبوبات در سال ۱۴۰۰

اطلاع از لیست قیمت حبوبات در سال ۱۴۰۰ از چه راه هایی امکان پذیر است ؟ تعیین قیمت حبوبات بر چه اساسی صورت می گیرد ؟ گرانترین محصول در لیست قیمت فروش حبوبات مربوط به کدام محصول است ؟

اطلاع از لیست قیمت حبوبات

قیمت انواع حبوبات در طول امسال چندین بار اقزایش یافته است. این محصولات را می‌توان از لحاظ درصد رشد قیمت در صدر محصولات غذایی به‌حساب آورد، به‌طوری که قیمت بعضی از انواع حبوبات مثل لپه و لوبیا چیتی در بازار به‌ ویژه در نوع بسته‌بندی شده آن ۴۰ هزار تومان هم فراتر رفته است و میانگین قیمت سایر محصولات هم از ۳۰ هزار تومان بیشتر است.
قیمت این اقلام در میدان میوه و تره‌بار نیز به دفعات افزایش یافته اما مقایسه قیمت در این مراکز با خرده‌ فروشی‌های سطح شهر اختلاف قیمت ۱۵،۵ درصدی را نشان می‌دهد.

درحال حاضر هر کیلوگرم لپه ریز درجه یک با قیمت ۳۸ هزار تومان گران‌ترین محصول و هر کیلوگرم لوبیا سفید درجه یک با قیمت ۱۷ هزار تومان ارزان‌ترین حبوبات عرضه شده در مراکز فروش حبوبات محسوب می‌شوند.

حبوبات در میادین میوه و تره‌بار به دو شکل بسته‌بندی شرکتی و فله ای عرضه می شود، انواع حبوبات فله عرضه شده در میادین در دو کیفیت درجه ۱ و درجه ۲ به فروش می‌رسد. بین قیمت حبوبات درجه دو و درجه یک حدودا بین ۲ تا ۳ هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد.

یکی از دغدغه های اصلی خریداران خرید محصول با مناسب ترین قیمت بازار است و این امر در صورتی انجام می گیرد که افراد از قیمت واقعی محصولات اطلاع داشته باشند. دستیابی به قیمت روز محصولات نیز در حال حاضر به دلیل نوسانات روزانه قیمت ها کار دشواری است اما مجموعه بازرگانی ما برای رفاه حال خریداران هر روزه لیست قیمت های جدید را در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

عزیزانی که قصد خرید از این مجموعه را دارند می توانند با تماس با مشاوربن شرکت از لیست قیمت محصولات مطلع شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *