کارخانه تولید لپه اتیوپی ریز درجه یک آذرشهر

شرکت تولید لپه آذرشهر

امروزه می توان گفت که کارخانه تولید لپه اتیوپی ریز روز به روز مجهز تر و به روزتر فعالیت می کنند.این محصول غذایی انواع مختلفی دارد که در سایز های مختلف با فرآوری نخود های مختلف داخلی و وارداتی تولید می گردد.کارخانه تولید لپه اتیوپی ریز را بهتر بشناسید.

کارخانه تولید لپه

لپه انواع مختلفی دارد.این محصول در سایز های ریز _ درشت و متوسط در بازار ایران خرید و فروش می شود.امروزه با توجه به کمبود نخود قیمت لپه تیز افزایش یافته است.لپه محصولی هست که کارخانه های تولیدی داخلی کشور،همواره علاوه بر تامین نیاز داخلی حجم بالایی از آن به کشورهای مختلف صادرات می گردد.

انواع مختلف لپه در مجموعه ما:

لپه ریز اتیوپی

لپه ریز اتیوپی و همچنین لپه ریز ایرانی را می توان به عنوان پر فروش ترین نوع لپه عنوان کرد.لپه ریز ایرانی و اتیوپی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند‌

لپه ریز ایرانی

همانطور که گفته لپه ریز، پرمصرف ترین نوع لپه موجود می باشد. لپه ریز ایرانی و ریز اتیوپی به عنوان شناخته شده ترین نوع لپه در بازار ایران می باشد که علاوه بر مصرف داخلی، قابلیت صادرات نیز دارد.

لپه درشت استرالیایی

لپه درشت استرالیایی دارای دانه های درشت تری نسبت به لپه ایرانی و اتیوپی می باشد.این محصول نسبت به لپه ایرانی و اتیوپی از قیمت پایین تری برخوردارمی باشد.لپه ریز روسیهمانطور که گفته شد لپه انواع مختلفی دارد که در کارخانه های آذرشهر تولید و فرآوری می گردد.لپه ریز روسی نیز نمونه های مختلفی دارد.نمونه ای از این محصول دارای کیفیت بسیار نزدیکی با لپه اتیوپی و ایرانی دارد.

لپه نگین ایرانی( سایز متوسط)

نمونه ای از لپه نیز وجود دارد که نتیجه فرآوری نخود سفید ایرانی یا همان نخود فلافلی ایرانی می باشد.این محصول دارای سایز متوسط بوده و همواره دارای طعم بسیار خوبی می باشد.پخت این لپه نیز بسیار خوب می باشد.

نمونه های دیگر :

لپه کانادایی،لپه روسی،لپه نخود فرنگی،لپه قزاق

این لپه ها که دارای کیفیت پایین تری نسبت به لپه های آذرشهر می باشد همواره به صورت مستقیم از کشورهای مربوطه به بازار ایران وارداتمی گردند.

✔ نحوه ی خرید لپه:

🔹 جهت خرید لپه با کیفیت های درجه یک و همچنین لپه قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید.

🔹 مجموعه ما امکان بسته بندی لپه با نمونه بسته بندی مشتریان عزیز را نیز می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *