قیمت مرداد ماه عدس ریز ساسکن در بازار تهران

عدس ساسکن 45 کیلویی کانادایی سبز ریز تازه

قیمت عدس ریز ساسکن چقدر است؟آیا عدس ساسکن وارداتی است؟

قیمت مرداد ماه عدس ساسکن:

عدس یکی از محبوب ترین حبوبات است. عدس در دو نوع وارداتی و داخلی عرضه می شود و انواع مختلفی دارد. عدس های داخلی فقط در برخی از استان ها همچون ایلام لرستان کرمانشاه و اردبیل تولید می شود.

کشت عدس داخلی محدود است و به همین علت عدس داخلی به صورت فله و عمده می باشد. بیشترین عدس موجود در بازار عدس وارداتی است که از کشور های کانادا و روسیه به ایران صادر می شود. عدس ساسکن یکی از معروف ترین عدس های کانادایی است. علاوه بر این عدس کانادایی دارای برند های متفاوتی است. کانادا بزرگ ترین کشور صادر کننده عدس است. که بخش عمده نیاز بازار را عدس های وارداتی این کشور تامین میکند.

عدس ریز ساسکن محبوبیت زیادی دارد و به همین علت عمده واردات عدس به صورت عمده می باشد. این محصول در کیسه های سبز رنگ به فروش میرسد.

برند های عدس کانادایی ریز و درشت:

ساسکن

سیمپسون

ایلتا و …

شما می توانید برای خرید این محصول و محصولات دیگر ما با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید. قیمت این نوع عدس متفاوت است برای اطلاع از قیمت روز عدس ساسکن کانال تلگرامی و پیج اینیستای ما را دنبال کنید.

تعیین قیمت عدس ساسکن بستگی به عوامل زیر دارد:

فصل خرید

حجم خرید

کیفیت محصول .

ویژگی های ظاهری عدس ریز ساسکن:

دانه ها سبز

اندازه هر دانه بین ۳ تا ۴ میلی متر

خوش پختی

خلوص بالا.

عدس ساسکن در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شود. خرید و فروش عدس ساسکن  به دلیل به صرفه تر بودن به صورت عمده انجام می شود.

شرکت بازرگانی فاتک با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش آماده ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش می توانید با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *