قیمت عمده دال عدس کانادایی در بازار

قیمت عمده دال عدس کانادایی در بازار

قیمت عمده دال عدس کانادایی در سال جاری به چه صورت است ؟ دال عدس در واقع عدس قرمز پوست کنده و دو نیم شده است . دال عدس با انواع مختلف دیگر عدس متفاوت است . شرکت بازرگانی فاتک این نوع از حبوبات را به صورت عمده در کیسه های ۱۵ کیلویی عرضه می کند  .

قیمت عمده دال عدس کانادایی 

دال عدس از عدس قرمز به دست می آید به این صورت که پس از پوست گیری عدس را به دو نیم تقسیم می کنند که حاصل آن عدس نیم دانه نارتجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود . دال عدس طعمی مشابه با طعم گوجه فرنگی دارد .

در بازار حبوبات ایرات دو نوع دال عدس موجود می باشد :

دال عدس ایرانی 

دال عدس وارداتی 

نمونه ایرانی آن که محدود است به صورت بوجار نشده به فروش می رسد که بسیار هم خوش طعم است .

نمونه وارداتی آن به خصوص دال عدس کانادایی که به صورت بوجار شده در دسترس است کاملا تمیز و خوش پخت است .

دال عدس کانادایی در کل با دو مارک ملو و ۷۷۷ در بازار موجود می باشد . از بین این دو مارک دال عدس کانادایی برند ملو از لحاظ کیفیت ، طعم و حتی از لحاظ قیمت هم بالاتر از برند دال عدس ۷۷۷ است .

شرکت بازرگانی فاتک فروش دال عدس کانادایی را به صورت عمده انجام می دهد و در طول سال همواره دو برند دال عدس کانادایی را به بازار عرضه می کند . این محصول همواره در طول سال به طور عمده از کانادا به ایران وارد می شود .خرید عمده این محصول به دلیل قیمت مناسب تری که دارد بسیار به صرفه تر است .

مجموعه بازرگانی ما این محصول را به صورت عمده و فله ای در تمامی نقاط کشور عرضه می کند . مجموعه بازرگانی فاتک محصولات را در کمترین زمان با بهترین کیفیت و پایین ترین هزینه برای خریداران عرضه می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *