قیمت روز لوبیا چیتی پولیش خمین

انواع لوبیا چیتی موجود بازار سال 99

قیمت روز لوبیا چیتی پولیش خمین با توجه به کیفیت آن می تواند متفاوت باشد. قیمت روز انواع حبوبات به صورت روزانه در تلگرام بازرگانی فاتک قرار می گیرد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید به تلگرام بازرگانی فاتک مراجعه کنید.

همان طور که در مقالات قبلی هم به آن اشاره شد، قطب لوبیا چیتی ایران، خمین می باشد و لوبیا چیتی خمین به دو شکل بوجاری و پولیش شده در بازار موجود است. هر چه لوبیا چیتی تمیز تر باشد، مسلم است که قیمت آن نیز بیشتر است.

مثلا لوبیا چیتی سوپر از همه انواع لوبیا چیتی گران تر است. لوبیا چیتی بوجاری از همه ارزان تر است. لوبیا چیتی دست چین شده و لوبیا چیتی پولیش شده هم بین این ۲ مدل قرار می گیرند که قیمت لوبیا چیتی پولیش شده از لوبیا چیتی دست چین شده بیشتر است.

ویژگی های انواع لوبیا چیتی

همان طور که گفته شد ۴ مدل لوبیا چیتی در بازار موجود است: لوبیا چیتی سوپر ، لوبیا چیتی پولیش شده ، لوبیا چیتی دست چین شده ، لوبیا چیتی بوجاری.

از جمله ویژگی های لوبیا چیتی سوپر می توان گفت که این مدل لوبیا چیتی کاملا تمیز و یک دست است و بهترین و مرغوب ترین نوع لوبیا چیتی می باشد.

لوبیا چیتی پولیش شده براق است و گرد و خاک و گل و لای آن تمیز شده است.

لوبیا چیتی دستچین شاخ و برگ و سنگ با خود همراه ندارد.

لوبیا چیتی بوجار ضایعات درشتش توسط پنکه از بین می رود.

شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید برای خرید لوبیا چیتی موجود در بازار با کارشناسان ما در بازرگانی فاتک تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان کارشناسان ما محصول مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر خود دریافت کنید.

برای آگاهی از قیمت روز لوبیا چیتی پولیش خمین می توانید به تلگرام بازرگانی فاتک مراجعه کنید.

  • 🔸 ۰۲۱-۴۷۶۲-۹۵۸۸   ☎
  • 🔸 ۰۹۱۹-۷۲۳-۴۲۲۹   📲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *