قیمت روز فروش لوبیا قرمز در سال ۹۹

قیمت روز فروش لوبیا قرمز در سال ۹۹

قیمت روز فروش لوبیا قرمز در سال ۹۹ چند است ؟ لوبیا قرمز را به صورت عمده و فله ای خریداری کرده اید ؟ انواع مختلف حبوبات به صورت فله ای و بسته بتدی شده در بازار به فروش می رسد . شرکت بازرگانی فاتک انواع حبوبات را در تناژ بالا و به صورت فله ای عرضه می کند .

قیمت روز فروش لوبیا قرمز 

لوبیا قرمز از جمله حبوبات پر خاصیت و پر مصرف است . لوبیا قرمز فیبر زیادی دارد و به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند . لوبیا قرمز به مقاوم شدن بدن در برابر بیماری سرطان و دیابت کمک می کند . به طور کلی فواید لوبیا قرمز به شرح زیر است :

ادرار آور
درمان سنگ کلیه 
ضد سرطان 
کاهش فشار خون
رفع یبوست 

در کل لوبیا قرمز در ایران به دو نوع است : لوبیا قرمز کپسولی و لوبیا قرمز کلیوی . علت این نام گذاری به دلیل شکل ظاهری این محصول است .لوبیا قرمز  از لحاظ رنگ به دو گروه لوبیا قرمز گلی و لوبیا قرمز جگری تقسیم می شود .

در کل انواع مختلف لوبیا قرمز با هم تفاوت خاصی ندارند و فقط شکل و اندازه آن ها متفاوت است . البته انواع مختلف لوبیا قرمز با توجه به کیفیتی که دارند قیمتشان نیز متفاوت است . لوبیا قرمز پس از عدس و لوبیا چیتی سومین حبوبات پر مصرف در بین ایرانیان است  .

بیشترین تولیدات لوبیا قرمز ایرانی مربوط به شهرستان های خمین ، زنجان ، اراک و … است . .علاوه بر لوبیا قرمز تولید داخل لوبیا قرمز وارداتی نیز در بازار موجود است . بیشترین واردات لوبیا قرمز از کشور های اتیوپی ، قرقیزستان و ازبکستان است .

از لحاظ قیمت نیز همانطور که اطلاع دارید هر محصول بر اساس کیفیت آن قیمت گذاری می شود . باعث خشنودی است که در حال حاضر کیفیت لوبیا قرمز تولید داخل بالاتر از لوبیا قرمز وارداتی است . با توجه به کیفیت خوبی که لوبیا قرمز داخلی دارد همواره قیمت آن در مقایسه با نمونه وارداتی آن بالاتر است . در بین نمونه های تولید داخل نیز لوبیا قرمز خمین بیش از سایرین مورد پسند و خرید و فروش است .

آیا انواع مختلف لوبیا قرمز را می توان از مجموعه بازرگانی فاتک تهیه کرد ؟ 

شرکت بازرگانی فاتک انواع مختلف لوبیا قرمز داخلی و وارداتی را به صورت دستچین و بوجاری در اختیار خریداران قرار می دهد . مشتریان گرامی می توانند به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کرده و محصول مورد نظر خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *