قیمت عدس کانادایی سبز تازه جدید در سال ۹۸

قیمت عدس کانادایی سبز تازه جدید در سال ۹۸

قیمت عدس کانادایی سبز تازه در سال ۹۸ چقدر است؟ عدس کانادایی یکی از بهترین و شناخته شده ترین عدس های وارداتی موجود در بازار ایران می باشد . معمولا عدس های کانادایی دارای برند های مختلف می باشد که از جمله می توان به الاخضر ، ویکتوریا ، ایلتا ، ساسکن و سارا و سیمپسون و… اشاره نمود.

قیمت عدس کانادایی سبز

عدس های موجود در بازار به سه شکل و در گرید های مختلف موجود است . که سه اندازه مختلف درشت ، متوسط ، کوچک دارد.عدس ساسکن ریز و درشت ، عدس درشت ایلتا،عدس ریز و درشت ویکتوریا،عدس درشت سیمپسون،عدس ریز سیمپسون،عدس درشت الاخضر و … نمونه هایی از عدس های کانادایی موجود در بازار ایران می باشد.

راه های تشخیص کیفیت عدس:

تمامی عدس های کانادایی دارای نوشته های خاصی می باشند که رو ی گونی ها برچسب شده است.این نوشته های اعم از تاریخ،نوع عدس ، کیفیت و… می باشد که برلی تشخیص کیفیت عدس بسیار مهم می باشد.یکی دیگر از راههای  تشخیص کیفیت عدس رنگ آن بوده که هرچه رنگ عدس سبز تر باشد تازه تر و هرچه قهوه ای تر باشد کهنه تر می باشد و مربوط به تولید امسال نمی باشد .

قیمت عدس کانادایی سبز تازه در سال 98

نحوه ی خرید عدس

یکی از حبوبات وارداتی پرفروش مجموعه فاتک،عدس کانادایی می باشد.جهت خرید و اطلاعات لازم در مورد کیفیت و نحوه ی خرید عدس می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.مجموعه ما همه روزه حجم بالایی از عدس کانادایی را روانه شهرستان ها می کند.این عدس که کیفیت لازمه را دارد امروزه بیشتر مورد استقبال عمده فروشی ها،شرکت های بسته بندی و … قرار می گیرد.مجموعه ما این محصول را به صورت خرد و عمده برای تمامی شهرستان های کشور عزیزمان ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *