خرید و فروش نخود فلافلی کرمانشاه

خرید و فروش نخود فلافلی کرمانشاه

قیمت نخود فلافلی در بازار کرمانشاه چقدر است؟ تفاوت نخود فلافلی داخلی و نخود فلافلی خارجی چیست؟ کیفیت نخود فلافلی به چه عواملی بستگی دارد؟ نحوه خرید نخود فلافلی به چه صورت می باشد؟

مناسب ترین نخود برای فلافل نخود فلافلی کرمانشاه است که به نخود ۵-۶ نیز معروف است. نخود کرمانشاه از محبوبیت خاصی در بازار برخوردار است. قیمت نخود با توجه به اندازه ی آن متغییر است. بنابراین نخود فلافلی با توجه به اندازه ی ریزی که دارد از قیمت مناسب تری برخوردار است.

چه عواملی بر قیمت نخود فلافلی تأثیر دارد؟

کیفیت نخود فلافلی

حجم خرید نخود فلافلی

امساله یا پارساله بودن نخود فلافلی

میزان واردات و صادرات نخود

میزان تقاضا

تفاوت نخود فلافلی کرمانشاه و نخود فلافلی خارجی:

با توجه به این که نخود فلافلی کرمانشاه بهترین و با کیفیت ترین نوع نخود تولید شده داخلی است اما باز شاهد واردات نخود فلافلی خارجی مانند نخود فلافلی روس هستیم. اما حجم آن به دلیل با کیفیت تر بودن نخود فلافلی کرمانشاه در بازار بسیار کم می باشد. حجم ناخالصی نخود فلافلی کرمانشاه بسیار کم است. اما نخود فلافلی خارجی دارای رگه های تلخ می باشد و کیفیت مطلوب را ندارد به همین علت بیش ترین تقاضا برای نخود فلافلی کرمانشاه می باشد. نخود فلافلی داخلی بخاطر کیفیت بالا مورد استقبال کشور های خارجی واقع شده و حجم بالایی از این نخود به کشور های خارجی همچون عراق صادر می شود.

عوامل موثر در انتخاب نخود فلافلی با کیفیت:

کم بودن حجم ضایعات

درصد جذب آب بالا

خوش آب و هوا بودن منطقه تولید شده

بدون رگه تلخ

خوش پخت و ترد

و از نظر ظاهری سالم و فاقد دانه های کرم خورده و شکسته باشد.

 

برای خرید نخود فلافلی با شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید. همچنین برای اطلاع از لیست قیمت روز نخود فلافلی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *